luni, 9 august 2010

Mi-e dor

Nu stiu de ce ma simt asa ! Sunt atat de melancolica de cand ai plecat.Totul pare sacru.Nu am nevoie de nimeni,doar de caldura ta.E pentru prima data cand ma simt atat de singura..i don't knoww..ce sa fac!Astept,astept,astept , dar (Apare si inevitabilul 'dar') cat mai e nevoie? Cand o sa fi langa mine? Sunt sentimente pe care nu le pot goni!Imi lipsesti.Mi-e dor de tine.
Cat va trebui sa priveasca in gol,ochii mei? Cat timp va trebui sa strang perna-n locul tau?
Esti atat de departe,dar te simt atat de aproape...

5 comentarii:

  1. Maimutzo...stii k si mie mi-e foarte greu...impreuna am spus k trecem peste toate... Te iubesc enorm de multache sufletel. Nu mai trebuie sa mai asteptam mult. :* >:D< :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu iubire ! :X
    Te Iubesc Mult ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Uii . :>
    Cat de frumos si emotionant , iubita . :[
    Ii asa trist cand nu ai persoana iubita langa tine . :[
    Dar lasa , scumpa , ca veti fi impreuna ! ;;]
    Te iubesc ! :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce`mi place :X
    Atat de romantic :)

    RăspundețiȘtergere