vineri, 6 august 2010

I can fly

Lumea e din ce in ce mai plina de ipocrizie.Why?!
Sunt confuza..nu stiu ce sa mai cred.Probabil totul are un sens , sau poate doar eu am o parere banala despre lumea asta.
''Da,Pot zbura'.Pot crede in propriile puteri.Pot merge mai departe.Pot sa trec cu vederea anumite lucruri insemnabile,importante.Pot sa fiu rea,dar in acelasi timp buna.Pot jigni,sau lauda.Nu,stiu..nu intelegi ce vreau sa zic,dar pe moment,asta e ceeea simt pentru anumite persoane.Indiferenta?!No.Ignoranta?Nu..probabil un sentiment care nu se poate descrie 'intelege' in cateva fraze.Un sentiment 'dincolo'de ura,amaraciune!Nu stiu nici eu, nu pot intelege , de ce!Totul era mult prea perfect ca sa continue asa!
M-am saturat de 'citate'gen 'O prietenie trece si prin foc'pentru ca nu , nu e asa !O prietenie nu consta doar in incercari!O prietenie e mult mai mult decat atat.
In concluzie am invatat sa nu mai cred tot ce mi se spune!Doar in cei ce merita,cu adevarat!
So, ne mai auzim..

Un comentariu:

  1. De ce ? ;|
    Pur si simplu , pt . ca toti is ipocriti , pt . ca is falsi , pt . ca stiu sa joace teatru . ;P
    Pt . ca la distractie is langa tine , si cand ai nevoie de ei te lasa . :[
    Povestea mea o stii , si de aia prefer sa nu ma atasez asa de repede , dar totusi o fac , pt . ca uneori imi dau seama imediat despre cum e o persoane . :]
    Cat despre mine , eu zic ca sunt o prietena adevarata , si ca poti avea incredere in mine , ti-am dovedit in mare parte . :*
    Te iubesc , scumpa ! :X

    RăspundețiȘtergere