luni, 2 august 2010

Books

The book.
O mare pasiune(ca sa-i zic asa) a mea este cartea! Poate multi ma considera 'dependenta' de acest 'obiect'dar nu inteleg de ce acum cartile nu mai sunt atat de apreciate in viata de astazi.Inainte era o 'mandrie'  sa ai posibilitatea de a-ti  lua o carte.Acum,in schimb,cel care citeste in 'exces'este considerat a fi un 'tocilar'ceea ce este  o mare prostie.
De ce imi place sa citesc?Ador sa fac asta deoarece este un 'antidot'impotriva plictiselii,pentru ca ma ajuta sa imi formez un  vocabular mai adecvat,mai dezvoltat,'inteligent'.
Nu pot spune ca am un scriitor preferat,deoarece in general nu ma pasioneaza in mod special autorul.Conteaza(dupa parerea mea)continutul.Una dintre cartile mele preferate este 'Invitatie la vals'.O carte  plina de pasiune,entuziasm ,actiune,drama,dovada de iubire.O carte pe care as recomanda-o tuturor  persoanelor pasionate de 'romantism'.
O alta carte care m-a  fermecat a fost 'La rascruce  de vanturi-Emily Bronte'.O carte putin c-am grea de inteles daca nu ti pasul cu ea ,dar de asemenea este foarte interesanta.
'Parfumul','Gran Canaria' fac si  ele parte din cartile mele favorite.

Un comentariu:

  1. Minunat` ! ;X
    Aci , amndoua avem aceasta pasiune comuna . :]
    Si mie imi place mult sa citesc . ;D
    Acum citesc al 5-lea volum din Ciresarii si ii super . ;>
    Mi-ar placea si mie sa se puna mai mult accent pe carti decat pe net , Tv si altele .
    Sa stii ca ai talent , tine-o tot asa ! ;*
    Te pup ` ! ;X

    RăspundețiȘtergere