luni, 23 august 2010

I hate you!

    Iti multumesc pentru ca mai facut sa te urasc.Pentru ca mi-ai aratat cine esti de fapt.Totul a fost o minciuna.O minciuna din care as putea invata lucruri atat de importante!Totul s-a terminat brusc.De ce ai ales sa fie asa? De ce nu poti fi o prietena adevarata?Sti..credeam..credeam ca insemn ceva pentru tine,dupa atata timp.Presupuneam.Era atat de ciudat,totul! Realitatea devenita un cosmar.De ce intotdeauna se intampla asa?
    Credulitatea nu intotdeauna e o calitate...Totul s-a sfarsit!O asa zisa 'prietenie' care de fapt nu era NIMIC!
''Viata este un joc,in care unul pierde,celalalt castiga!''. Multumesc pentru ura care mi-ai provocat-o!M-am saturat........
 Te Iubesc Maimutsa...[Coaie:o3!]

                

Un comentariu:

  1. A fost o minciuna. Iar un artist spune minciuni ca sa arate adevarul. tu refuzi. sau refuzai sa crezi in ura minciuna tradre si avantajele lor. Toate exsista iar viata este o lectie unde tre sa inveti si iubire si ura si foc si apa.

    Poti sa ma urasti cand tot eu am dreptate. realitatea e cruda ca, carnea de pe tine nimeni nu da sanse. Totul e un joc unde daca nu trisezi... mori pe loc. Nu merita sa fii milos pt ca se intmpla ceea ce tu scrii. Ti'am citit ultimele articole... nu stiu ce ai mai facut. Dar pot spune ca multe s'au schimbat, acum vrey sa fii singura si nai chef[bine poate nu cunosc eu contextul] dar inainte? Ce spuneai? mai tii minte? Ti'am spus ca no sa mearga sa vii pana la sfarsit. Trebuie sa inveti sa lupti pentru ca deocamdata nu stii si vei avea nevoie.. pentru ca ce simti tu acum, nu e suferinta... e asa ca o mica intepatura pe langa ce coace viata.

    PS: Nu ori ce copil care plange sufera, si nu orice copil care sufera plange.

    Ne mai auzim...

    RăspundețiȘtergere