vineri, 13 august 2010

Fake

            Falistatea predomina peste tot,mai nou.Oriunde te-ai duce , dai de persoane (majoritatea) false,cu un aer de confuzitate.Nu sti ce sa mai crezi.In ce oameni poti avea incredere? Cine te poate intelege?
            Din propria-mi experienta,as putea spune ca aceste persoane nu pot fi tocmai usor de identificat.Limbajul teatral, mimica fetei , pot spune tot despre respectivii/ele.
           In cazul meu , falsitatea 'a fost insotita' de propri-am prietena.O asa zisa fata , care se considera mare 'vedeta'.Probabil era, dar figurat vorbind si de asemenea a batut recordul la 'trilulilu'.
           Daca ar fi sa pun o intrebare 'De ce majoritatea fetelor/baietilor sunt false/falsi?' as primi raspunsuri de genul 'Pentru a-l putea cuceri.' .'Nu sunt falsa o.O!'. 'Ti se pare , nu am un limbaj teatral'.
         Sau,probabil e 'pa trend' sa fi fals/a .
What  happened ?! So stuuupiiid! xD

2 comentarii:

  1. Da , iubiita . :[
    Totul e atat de fake ! :|
    Cand ar trebui sa se puna accent pe naturalete , nimeni nu se mai comporta asa cum simte . :[
    Imi pare rau , scumpa , ca nu prea mai gasesti pe lumea asta persoane , care sa actioneze natural .
    this is the life ! :|
    I LoVe you . :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate !
    doar minciuni,fite si oamnei falsi
    uneori parca simti ca nu mai poti avea incredere in nimeni :(

    RăspundețiȘtergere