joi, 30 septembrie 2010

O veste ?!

          Au trecut zile , poate chiar şi săptămâni de când n-am mai vorbit. Vorbind ''la trecut'' ...
Sunt ca un robot.Dirijat de propriul destin .
'' Dumnezeu le dă suferinţa aceasta , doar celora care pot îndura..care pot trece peste , care sunt puternici!''
Îmi  pun semne de întrebare. Mie de ce mi-a fost dat?
Sunt o persoană dură ..moral vorbind ..dar nu sunt puternică.Nu pot trece peste tot.
          Persoana care mi-a jurat iubire veşnică , s-a depărtat uşurel. Încă cred în basme cu prinţi şi prinţese.Tare sarcastic.  O să fiu acolo pentru tine , pentru niciodată .Să şti , totuşi.
        Sunt sătulă de minciuni , de poveşti scoase doar din prostie ... de lumea asta stupidă.Vreau să evadez.
Sunt legată.Nu mă pot dezlega...Vreau o ieşire ... dar am o viaţă controlabilă!
        This is the life , man!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu