miercuri, 1 septembrie 2010

Missing you

          Zilele trec greu . Nu stiu motivul . Dureaza atat de mult.
Nu te-am mai vazut de ''un secol''. Mi-e dor de tine ...
       Dificultatile se grabesc sa-mi intre-n casa. Poate asa vrea El..O incercare a vietii?  Urasc incercarile de prisos. Vreau sa se termine tot.Sa ramana asa. Sa se reglementeze lucrurile. Sa fie totul perfect!Pasămite cer prea mult. Nu stiu!
   Pe moment,e ceea ce simt.Ceea ce vreau sa exprim in cuvinte...exprimarea-mi fiind confuza. 
''Binele invinge raul!''. De ce doar in povesti , se intampla asta? Realitatea e prea dura pentru oameni. Pesimismul ii ''cuprinde'' pe toti. Optimismul impotriva pesimismului.Cine va castiga? Realitatea...ceva trist . Foarte trist,chiar.
     Vine Toamna. Afara totul e 'uscat' , urat. E fara 'viata'. Mi-e dor de porumbeii vioi [;x] pe care ii vedeam in fiecare dimineata la geam. Au plecat !?. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu