joi, 2 septembrie 2010

Fluturasi in stomac !?

        Simt ceva ciudat in 'interior' !? E straniu. Se apropie ziua care o sa ne desparta.Nu te voi mai vedea , mult timp de acum. ''O sa poti sta departe de copilul tau?''
        Sunt sentimente pe care le simti fara sa vrei.Nu le poti controla.Te apasa,noaptea,ziua...Nu stiu cat voi putea rezista asa.Imi vei lipsi atat de mult.
        Cand totul este perfect,trebuie sa apara ceva imperfect. Nu stiu de ce tot timpul se intampla lucrul asta.E fara rost. Sau nimic nu e perfect?Iti da impresia,dar probabil nu e.Pana si vremea s-a racit.Totul e urat acum.
        ''Puisorul'' si-a revenit.Ma amuza jocul lui.Este vioi,fara nicio grija .Acum,se descurca si singur,dar inima nu ma lasa sa-l parasesc.Fara regrete.
         Nu mai am stare.Probabil,as vrea sa fug departe,foarte departe.Undeva,unde sa pot fi singura.Doar eu si el.Singuri in pustietate. Sa nu ne auda nimeni,sa nu ne vada nimeni.Sa fim singuri,pentru totdeauna.
         Ignoranta ei este de neimaginat.Nu credeam ca va continua asa,cu indiferenta. Motivul ?! Se joaca cu oamenii.E incapabila de sentimente.Nu stie ce inseamna ''prietenie''.Nu stie nimic.Nu vrea sa stie. Raneste,cu zambetul pe buze.Cum poate fi atat de rece?
        Cosmaruri,amestecate cu clipe fierbinti.O esenta tare  , de nedescris. Nu vreau sa vina noaptea.Vreau sa fie ziua,permanent. Nu pot inchide un ochi.Mi-e frica de ceea ce va urma.Nu vreau sa ma gandesc.Am o stare inconstienta.
       Dar -apare si inevitabilul ''dar''- mi-e pe zi ce trece tot mai dor de tine. Nu stiu cat ma voi putea stapani. Timpul va trece.Mai este putin si vei fi langa mine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu