duminică, 5 septembrie 2010

''Presupusele'' vorbe

          ''Cum îţi permiţi să vorbeşti aşa?Eşti copil.Nu ai niciun drept''.
Această frază m-a pus pe gânduri. Nu am niciun drept bag seamă.Da , întradevăr.Sunt un copil.Un simplu copil care suferă pentru o simplă prostie . O prostie care afectează în coontinuare. Nu am niciun drept să mă amestec în viaţa ei.Dar ea cu ce drept se amestecă în viaţa mea? Are drept? E adult. Iar eu un aşa zis ''Copil''.Oare suferinţa,trădarea,maturitatea , indiferenţa , nebăgarea , ignoranţa , ''none-zâmbetele'' , fac parte din ''aşa zisa copilărie''? Da, atunci , urăsc să fiu copil.E ultimul lucru pe care mi l-aş mai dori.
          Vreau să fiu altfel.Să pot crede în propriile puteri,dar vine ea , şi mă descurajează. I-a totul cu ea.Mă lasă.Mă urăşte!?.
          Sunt cuvinte care dor mai tare decât orice lovitură ''mortală''.Nu-şi dă seama?
Şi,din nou.Timpul a trecut.Nu a iertat.Nu s-a oprit nici măcar pentru o secundă.Aş vrea să se stabilizeze. Să am puterea de a-l controla. E doar un simplu vis , al unui simplu copil.Un vis inocent , fără vină.
     Aş vrea să controlez lumea. Să spun adevărul.Să spun ce simt , cu adevărat... pentru întâia oară.Doar o dată.Mi-e de-ajuns.
     Sfaturile sunt inutile. Nu pot ţine cont de ele. M-ar ajuta cu ceva? Tot aşa vor fi.Nu se vor schimba de dragul meu.
     Până la urmă ''Eşti doar un copil.Nu ai drepturi''.
M-am săturat să fiu ''copil''!

2 comentarii:

  1. Monica..... daca ai stii tu de cate ori am auzit eu asta.... nu trebuie sa'ti pese fa ce vrei tu du'te si tragei una in moaca cand iti spune est doar un copil n'ai drepturi. Ba ai drepturi si ai putere.... numai ca iti este frica sa o folosesti...pentru ca apoi va trebuii sa induri si mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi se spune de multe ori lucrurile astea . dar are dreptate anonim . trebuie sa faci ce crezi tu ca e mai bn sa nu`ti pese de ceilalti pt ca toata lumea are drepturi indiferent de varsta !

    RăspundețiȘtergere