sâmbătă, 2 octombrie 2010

Conştientizare

  Ştiu că...
-sunt epuizată.
-vreau să o i-au de la început.
- nu mă înţelege nimeni.
- a fi copil,nu e o mândrie.
-că fericirea nu durează o veşnicie.
-că dragostea e nedreaptă.
-că am suferit şi voi mai suferi.
-că totul e fără sens,deseori.
-că a înţelege e mai greu decât a percepe.
-că mai uşor urăşti,decât să iubeşti.
-că oamenii te folosesc în avantajul lor,după te aruncă.
- trebuie să îţi alegi prietenii în funcţie de tine.
-că muzica ocupă locul 1 în viaţa mea.Strange!
-iubirea se poate transforma în câteva secunde în ură şi invers.
- nu trebuie să mai fiu atât de credulă.
- viaţa mea nu mai are rost.
-dor? Scuip pe el de dor..
- nu am chef.
-vreau să..mă îndepărtez.
-că visul unui copil e imposibil să se îndeplinească.
-că mâine,poate va apărea la uşa mea, implorându-mi iertarea..iar eu o voi dispreţui.
-ma distrus.
-azi făte că nu mă şti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu