sâmbătă, 4 septembrie 2010

Am început cartea

Dăă. Am început să scriu in carte.Eram atât de emoţionată încât nu pot descrie sentimenul care l-am avut!
      Am avut un strop mare de imaginaţie ceea ce m-a ajutat foarte mult.Sper ca lucrurile să decurgă bine în coontinuare.
    Şi din nou. Aşteptata vacanţă e pe sfârşite. O neobişnuită lene mă cuprinde.E pentru prima dată.Nu am chef de nimic.
     Vreau ca vacanţa să nu se mai termine niciodată. Să fac ce vreau cu timpul meu. E doar al meu.Sunt propria stăpână.
     Dăă.Asta e. Sfârşitul unui nou început.

2 comentarii:

  1. Imi place finalul ! :X
    D-abia astept sa termini cartea , si sa o publici ! =p~
    Succes ! ;* Vb pe mess . :X
    Te ube` enorm , iubiis`! :X
    :">

    RăspundețiȘtergere
  2. aiii :x
    o voi citi !! :x
    ai o inspiratie, chiar ai putea deveni scriitoare :) .

    RăspundețiȘtergere