sâmbătă, 16 octombrie 2010

Promit

      PROMIT  sa fiu fericită. Să gândesc pozitiv...privind întotdeauna partea frumoasă a lucrurilor. 
             Să mă bucur pentru reşita altora , să îi ajut pe cei nevoiaşi , care au nevoie de ajutor.Să îi fac pe cei din jurul meu mândrii,fericiţi.Să progresez cu fiecare situaţie.Să dau tot ce e mai bun din mine.Să fac faţă tuturor problemelor peste care voi da,sau cel puţin să încerc.Să fiu alături de ei.De prietenii mei. Să le demonstrez câtă importanţă au în viaţa mea.Să am un suflet nobil,să fiu generoasă.Să fiu puternică,fericită.Să apreciez în totalitatea moralitatea ,nu fizicul.Nu-şi are importanţă.Să-mi trăiesc copilăria...e singura comoară pe care o voi preţui. 
Am realizat ce înseamnă să zâmbeşti cu adevărat.
Am învăţat că lumea nu se opreşte nici pentru o secundă pentru suferinţa mea. Că,atunci când dai de greu , îţi dai seama cine îţi sunt prieteni adevăraţi.Am trăit momente de neuitat împreună cu tine.Ai dispărut şi te-ai ascuns după un personaj insemnabil pentru mine.
        Ţi-am respectat decizia.Voi încerca să fiu fericită!
      PROMIT ...

Un comentariu: