vineri, 15 octombrie 2010

Noaptea

          Şi , din nou este noapte. Am realizat  cât de minunată poate fi . Farmecele ei ...defectele şi calităţile.Îmi place să cred că totul se cunfundă într-o beznă infernală. Că,pentru un moment,totul e liniştit,calm şi monoton.
         Îmi place să mă uit la lună şi să îmi imaginez diferite sccene,iluzii şi amintiri. Să mă imaginez altfel.Să mă schimb.Să cred că lumea este perfectă şi că cineva,acolo mă acceptă aşa cum sunt.Că mă înţelege!
Am realizat că totul depinde de mine.O axă imaginară se roteşte în jurul meu  şi nu are de gând să se oprească. Tinereţea. O am.O pot stăpâni dar nu ştiu cum.Sunt slăbită de puteri.
Aş vrea să cred că pot, dar NU...Am stări negative.
 Am lumea mea imaginară,unde perfecţiune se atinge pe zi ce trece tot mai mult.
Un gând!
''Nu suntem nici măcar ceea ce vrem să fim''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu