vineri, 29 octombrie 2010

File de carte

         Par vrăjită.Cu grijă,deschid cartea! Intru-ntro lume imaginară.
Un text?! Emoţiile apar. Citesc încet, tresărind, textul atât de frumos scris...Încântată de cele citite, îmi pun o dorinţă,cu speranţa de a se îndeplini.
Dulci iluzii,amintiri!
Mi-e dor de tine,îmi lipseşti. Vorbe nemaiauzite! Aş vrea atât de mult...să fim personaji într-o lume perfectă!
Să putem visa, să putem zbura...să ne putem iubi!
Să avem totul,fără mari sacrificii. Să fim doar doi! Nu trei.
Să ne cuprindă acel sentiment minunat! 
Bat clopotele ...şi tresar. Mă trezesc la realitate! Nu pot face diferenţa între iluzie şi realitate.De ce e atât de complicat? Sau mi se pare mie?
         Mă înalţ. Mă strigai.....Te strigam!
Vreau să te am acum,aici. Cântecul tău , atât de lent... mă înspăimântă.
Mi-ai arătat ce înseamnă să iubeşti!Mi-ai demonstrat...mai făcut fericită!
Mai învăţat să visez! 
Mulţumesc . . .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu