sâmbătă, 5 martie 2011

Amintire

       Şi le zâmbesc din toată inima,lor,celor care coboară lin,alunecând de acolo de sus din ceruri.În înaintarea mea pe cărăruie caut fără încetare să prind unul sau mai mulţi fulgi în palmele mele,să-i sărut-ceea ce spre bucuria mea reuşesc-.Dar,pe când încântată de preţioasa-mi ''captură'',apropiu palmele să-i văd mai bine,mai îndeaproape,palmele goale!Da.S-a topit minunea albă şi gingaşe.A dispărut.Şi totuşi,îmi deschid şi mai mult,şi mai larg,braţele,ducându-mi şi mai mult capul pe spate,lăsându-mă pe mai departe răsfăţată de minunaţii şi uşorii fulgi de nea.Nu încetez să le zâmbesc,zâmbesc iubiţilor mei primi părtaşi la ceea ce seamănă mult a fericire de care-mi simt curpinsă,inundată,întreaga fiinţă.Doamne-Dumnezeule,oare ce s-a întâmplat cu biet sufletul meu?
       Nu,n-am timp de răspuns,deoarece iată-mă ajunsă în faţa micuţului nostru dormitor...al nostru.Îmi trec privirea dintr-o parte întralta.Nu!Nu-i nimeni aici.Ce nostalgic!Ajungând la priciul meu,mă prăbuşesc pe el.Şi...plâng,plâng în suspine,fără să mă pot stăpâni,aşa,fără măcar să ştiu de ce.De ce oare?Dar simt că doar el,plânsul,mi-ar putea reda cât de cât liniştea,echilibrul(trezirea din transă?din vrajă?),de care sunt pe de-a-ntregul cuprinsă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu