vineri, 4 februarie 2011

''Darul perfect pentru fiinţa care va fi dat înţeles vieţii tale''

''Atât de fină,în trecere.atingerea mâinii tale,discretă şi liniştitoare-Nimeni altcineva n-ar bănui câtă dragoste poartă-Atingerea aceasta mi-e călăuză prin zilele cele mai întunecate,prin soartă.''

''Învăluie-mă cu acea nobilă tandreţe pe care numai la tine am găsit-o...''

''Îţi sărut mâinile şi îngenunchez în faţa ta...ca tu să ştii cum mintea mea întreagă,respiraţia sufletului meu,inima mea,tot ceea ce sunt există doar pentru a te putea iubi.Eşti adoratul...frumosul,desăvârştiul,făcut pentru a fi dezmierdat,dorit şi iubit până în moarte,până în nebunie.''

''Dacă aş putea descrie frumuseţea ochilor tăi şi graţiile într-o artimetică nouă să ţi le-adun!... ''Va fi minţit poetul!'' vor spune cândva cei răi, ''Căci nu e omenească minunea-poetul e nebun'' ''

''Aş muri pentru tine.Iubirea este crezul meu,iar tu eşti dogma.Care mă supune cu o forţă căreia nu pot să-i rezist...Fără tine nu pot respira,nu ştiu să exist.''

'' Iubirea este clipa în care două singurătăţi se recunosc,se apropie una de cealaltă fiindu-şi de-atunci,pavăză şi mângâiere,mereu! ''

''Suntem o singură fiinţă.Când unul plânge,celălalt gustă sarea''

Un comentariu: